مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:502020-03-28سياسي

سند دار شدن موقوفه محمد اسماعیل سیچانی در اصفهان 


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: جهت صیانت از حقوق واقفان نیک اندیش موقوفه محمد اسماعیل سیچانی به مساحت 2422مترمربع  و به ارزش 24 میلیارد ریال سنددار شد.

- حجت الاسلام و المسلمین بیدرام، اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و با هدف صیانت و حراست از حقوق موقوفات، پس از پیگیری برای موقوفه محمد اسماعیل سیچانی در شهرستان اصفهان سند مالکیت اخذ شد.

وی ادامه داد: مساحت این موقوفه 2422 متر مربع است و ارزش این موقوفه نیز 24 میلیارد ریال برآورد می شود که کاربری این موقوفه نیز آموزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان افزود: براساس وقف نامه این موقوفه، واقف نیک اندیش آن عواید حاصل از این موقوفه را برای تامین هزینه های روضه خوانی و هزینه های جاری مسجد برکت پاچنار داده است .

حجت الاسلام روح بیدرام یادآور شد: در حال حاضر شهرستان ناحیه دو اصفهان 580 موقوفه و 3291رقبه دارد که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه نیز به ثبت رسیده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دو یادآور شد: توفیق خدمت به امامزادگان عظیم الشان، بقاع متبرکه و موقوفات لیاقتی است که توسط اهل بیت(ع) به همه ما داده شده و باید تمام توان خود را برای خدمتگذاری به این امامزادگان واجب التعظیم صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند دار شدن موقوفه محمد اسماعیل سیچانی در اصفهان 

سند دار شدن موقوفه محمد اسماعیل سیچانی در اصفهان